Sonntag, 10. April 2011

Στατιστικές α λα Τούρκ

Πολλές φορές έχω αναφερθεί στη γνωστή ρήση του Einstein:
Το σύμπαν και η βλακεία του ανθρώπου δεν είναι άπειρα, για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος.




Δείτε με τι επιχειρήματα υπερασπίζεται ένας Τούρκος την πυρηνική Ενέργεια:

Ο Υπουργός Ενέργειας Τανέρ Γιλντίζ, δήλωσε ότι «οι επιπτώσεις στην υγεία των πυρηνικών σταθμών» είναι ανέκδοτο «σε σύγκριση με το να μείνει κανείς άγαμος» .

Και η επιχειρηματολογία: ένας άγαμος άνδρας, κατά τον ίδιον, θα ζήσει έξι χρόνια λιγότερα από έναν παντρεμένο άνδρα, ενώ το να μείνει κανείς κοντά σε πυρηνικό σταθμό συντομεύσει τη ζωή περίπου 43 λεπτά!

Βλέπετε, από τα εννιάμερα φτάσαμε στις στατιστικές λα τούρκ!

Πέρα βέβαια από την παντελώς αστήριχτη άποψη, ξεχνάει αυτός ο κρετίνος ότι άλλο να πεθάνει κάποιος από αγαμία, ή από κόκαλο που του κάτσε στο λαιμό, ή από γρίπη (εδώ οι στατιστικές είναι υπέρ της λογικής να στήσουμε πυρηνικά παντού, ακόμα και στον κήπο μου, που έγραφε ένας άλλος σοφός αμερικανός)

ΚΑΙ ΑΛΛΟ

να θυσιάζεται ο πλανήτης για να μπορούν κάποιοι να τεμαχίζουν τη μπανάνα με ηλεκτρικό πριόνι.

Και λέω κάποιοι, γιατί σε όλη αυτή τη μάχη περί του, «χρειαζόμαστε Ενέργεια και δεν έχουμε άλλη λύση από τα πυρηνικά», ξεχνάμε ότι η συντριπτική πλειοψηφία του πλανήτη μας πεθαίνει από τον υποσιτισμό και τη δίψα.

Χριστέ μου, δώσε μου τη δύναμη, να σταματήσω να σκέφτομαι όλη αυτή τη βρωμιά!

Είδηση από την "Le Mont"

5 Kommentare:

  1. urgh....μεγα Einstein!...

    AntwortenLöschen
  2. καλησπέρα κουκίτσα μου!

    AntwortenLöschen
  3. χεχε

    το είπε πράγματι αυτό ο τούρκος;

    και γω που νόμιζα πως μόνο ο ΓΑΠ έχει ταλέντο....

    AntwortenLöschen
  4. >Το σύμπαν και η βλακεία του ανθρώπου δεν είναι άπειρα, για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος.<

    Διόρθωση: "....είναι άπειρα"...

    AntwortenLöschen
  5. @ Dr Aparadekte,

    Υπάρχουν πάντα και χειρότερα!


    @ Ανώνυμε,

    Οχι, όπως το γράφω είναι το σωστό.

    AntwortenLöschen

καλημέρα και καλά σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...